Q&A-Best Friends Tag

10:37



Heii kochani dzisiaj postanowiłam zacząć nową serie na moim blogu- #Poznajmnielepiej.
Z góry pisze, że miałam zamiar zrobić coś zupełnie innego ale moja wena do pisania filozoficznych
postów nie zawsze jest do mojej *dyspozycji*, dlatego skorzystałam z tego, że jest ze mną Natalia
mamy dla was best friends tag . Zaczynajmy !

1.Jak i gdzie się poznałyście?
 
Paulina: Chyba w przedszkolu,z tego co pamiętam zawsze się kłóciłyśmy o zabawki..
 Natalia: Znamy się od zawsze, odkąd pamiętam ten ryjek Pauliny był obok mnie :)

2.Jakie jest wasze najlepsze wspólne wspomnienie?

  Paulina: Nie mam takiego, wiele chwil spędziłyśmy razem z naszą paczką i wiele zapadło mi w pamięć mogę na pewno zaliczyć do najlepszych wspomnień : te wakacje, wycieczke (28.10.15),moje urodziny oraz urodziny mojego brata.

Natalia: Nie da się wybrać jednego. Jednym z najlepszych jest założenie klubu tanecznego, nie ważne że żadna z nas nie umiała tańczyć. Zebrałyśmy kilka dziewczyn z naszego sąsiedztwa i zaczęłyśmy tańczyć dookoła trzepaka :) Są to świetne wspomnienia.
  
3.Opiszcie siebie słowem.

Paulina: psychol.
 Natalia:Perfekcjonistka

4.Co was w sobie denerwuje?

Paulina: Za dużo żartuje i mamy silne charaktery co często doprowadza do kłótni.
Kiedy nie mam ochoty na śmianie się jestem w tak zwanym *dołku* ona żartuje albo opowiada jakieś suchary wtedy to mnie nie śmieszy                                                                                                                           tylko denerwuje i irytuje..

Natalia:Co mnie denerwuje? Powiem krótko jej perfekcjonizm.Uważam że nie wszystko musi być perfekcyjne. Ostatnio o to się pokłóciłyśmy gdy robiłyśmy prace z historii :D

5.Jak byście mogły gdzieś razem pojechać gdzie by to było?

Paulina: Ojejku..Myślę, że do Chorwacji.Jest tam tak pięknie, na pewno by nam się tam nie nudziło ewentualnie Słowacja.
 Natalia: pojechały byśmy na koniec tęczy i jadły tam słodycze :3
 (Paulina wzdycha z irytacji...)

6.Najlepszy kawał/żart z którego śmiejecie się tylko wy?

Paulina: Oczywiście, że mamy problem w tym, że byśmy musiały to zapisać wszystko w wielkim zeszycie, bo codziennie wymyślamy coś innego ..
 Natalia:  Z tego co pamiętam to gdy ostatnio coś chciałam powiedzieć i wyszło: że chce mieć 60 dzieci :D 

7.Komu zajmuje dłużej wyszykowanie się rano?

Paulina: Zdecydowanie mi.. Zawsze zamiast wyjść do szkoły o 7:30 kończy się wyjściem o 7:48...
 Natalia: Paulinie, ale nie wiem dlaczego to ja wstaje wcześniej żeby się wyszykować ale ona zawsze się spóźnia jak po nią przychodzę o 7:30 to i tak 20 minut czekam na ławeczce przed jej blokiem :D
                        (Paulina:zawsze coś mi staje na przeszkodzie kiedy mam wyjść o tej 7:30..)

8.Która jest starsza?

Paulina: Oczywiście że ja...
 Natalia; Paulinka, wypomina mi to za każdym razem jak zobaczy motyw urodzinowy i mówi do mnie:"młoda" choć różnicą jest 7 miesięcy ;)
  
9.Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
 
Paulina: Ja nie śpię całkowicie przykryta kołdrą, bo śpię w dziwnych pozach ..
 Natalia: Tak ale jedna noga zawsze musi być poza nią.

10.Czy lubicie tańczyć w aucie?\
 Paulina: Ja bym nie tańczyła ? Zwykle jest tak, że po moim tańcu ktoś jest poszkodowany...
  Natalia: Nie jest tam za mało miejsca na moje dzikie tańce ;)

Kochani to wszystko w tym Tagu :). Mam nadzieję, że wam się podobało i dowiecie się o mnie trochę więcej a Natalii dziękuje za pomoc w poście :).

You Might Also Like

44 komentarze

  1. Kłótnia o zabawki przerodziła się w prawdziwą przyjaźń :D Świetny TAG i bardzo ciekawe odpowiedzi!

    Pozdrawiam
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag!!!! cudowny!!! gratulacje! te wspomnienia 60 dzieci Hehe.
    Gratuluję przyjaźni! zapraszam do mnie: Wisniowapastelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku strasznie mi miło tak Natala jak czasami coś powie to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać :)

      Usuń
  3. Świetny post, bardzo fajnei piszesz :D
    zapraszam do siebie http://xniezapomnianahistoriax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag, bardzo ciekawy :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;)
    http://fuskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jak mam wyjść o 7:30 to wychodzę 7:40 lub 7:50, haha :D
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne Q&A, kocham czytać takie posty! Fajny sposób na przekazanie krótkich informacji o sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah, ja też jestem troszeczkę spóźnialska i zawsze wychodzę do szkoły o 7:50 albo i nawet 7:55 :d
    Mam to szczęście, że mieszkam bardzo blisko szkoły^^
    ciekawe Q&A, pozdrawiam i zapraszam do mnie; http://xfromtheotherside.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne Q&A!
    Ja niedawno zaczęłam prowadzić bloga było by mi bardzo miło gdybyś zajrzała i może zaobserwowała?
    -----> http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post i ciekawy pomysł! ♥
    http://spiralaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszke wyrównywalabym tekst, milej dla oka :) a po za tym bardzo fajny blog :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne !
    http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie się czyta odpowiedzi z dwóch perspektyw :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny tag :) Ja jednak nie zrobiłabym tego tagu, gdyż moja przyjaciółka nie chciała by się ujawnić.

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjaźnie od dziecka,te z podstawówki są najlepsze i wszystko przetrwają :*
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O świetny tag, świetny jest wasz blog!:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wspólny TAG :* Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale super jest patrzeć na takie zgrane przyjaciółki! <3
    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  19. musicie sie mega cieszyc ze macie siebie :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny tag, fajne takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super tag! Widać po nim, że wam na sobie zależy. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju strasznie nam miło jeśli wam się tak podoba na pewno takich postów będzie więcej :).

      Usuń
  22. Super tag!
    jellysmoke00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję znakomitej przyjażni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog i post ! Wytrwałości w przyjaźni i blogowaniu ! izzyybella.blogspot.com Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny tag. BFF Tag to jedne z moich ulubionych tagów na YT i blogach.
    A w waszym wykonaniu znakomicie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny post ! Poznałam Cie troszkę dzięki nim ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię takie posty :) Fajne są odpowiedzi na pytania, bo każda z Was się wypowiedziała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszędzie te święta... Post całkiem niezły! :)
    Mój Blog - MILION SŁÓW

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejciu, świetny post. Bardzo przyjemnie się czytało. Chyba sama się zastanowię nad zrobieniem tego TAG'u :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny tag! Bardzo miły i przyjemny
    obserwuję
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam takie tagi, jesteście świetnymi przyjaciółkami- to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy tag. WIdać po nim, że ejsteście dla siebie ważni. :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post! Ja ze swoją przyjaciółką mam już trochę inne relacje, jak to przystało na wiele lat przyjaźni. Nawet nie piszemy do siebie często - po prostu wiemy, że się mamy.
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe odpowiedzi :)
    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images