Podsumowanie roku 2015

08:34

  PODSUMOWANIE ROKU 2015


Hej kochani dzisiaj mam dla was post z podsumowaniem roku 2015.
Powiem wam, że rok 2015 był naprawdę super i zdecydowanie bardziej był udany niż 2014.
Zacznijmy od tego że zaczęłam blogować na poważnie, poświęcałam więcej czasu na swoją nową pasję, przykładałam więcej uwagi na robione przeze mnie zdjęcia.
Starałam się aby moje posty były ciekawe i w miarę estetyczne.

Następnie nadeszły ferie, które były bardzo udane.Spędziłam je bardzoo aktywnie,dlatego też porządnie się wyspałam.
Następnym WIELKIM WYDARZENIEM w 2015 było spotkanie z moją idolką niestety zdjęcia aktualnie nie mam na tym laptopie.
W czerwcu kończyłam 14 lat, urodziny spędziłam mega miło to była chyba najlepsza jak do tej pory impreza i mam nadzieję że 2016 rok podejmie wyzwanie i imprezka będzie jeszcze lepsza.



I W końcu wyczekiwane wakacje...
Miałam remont domu, przez wakacje mieszkałam w Warszawie,miałam swój mały *nałóg* w postaci serialu Teen Wolf, byłam na prawie 4 tygodnie na Mazurach,przy okazji byłam na koncercie Dawida,poznałam mega dużo fajnych osób.Nie mogłam sobie lepszych wakacji wymarzyć.

Przejdzmy do PODSUMOWANIA ROKU 2015-BLOGOWEGO
Jak wiecie przez ten rok miałam 2 blogi niestety na początku wakacji musiałam założyć nowego bloga z powodu jednej osoby przez którą nie mogłam wejść na niego przez dłuugi okres, między innymi dlatego założyłam ten blog.

STATYSTYKI
2844 wyświetleń,
207 komentarzy
41 obserwatorów
13 postów.
DZIĘKUJE

Dla innych może to wydawać się bardzo mało ale zdaję sobie sprawę,że posty były nieregularnie. Jednak jestem zadoowolona z takich wyników i serdecznie wam dziękuje.
To  na tyle w tym poście i do napsiania :)
XOXO Kvlinowska

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Super post i gratulacje fajnego wyniku na blogu. Życzę Ci powodzenia w blogowaniu i wytrwałości, a na pewno się uda ! :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Fajny post i ładny desing :)
    zapraszam do mnie
    http://oliv-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Życzę wytrwałości w blogowaniu i gratuluję osiągnięć!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To widzę, że fajnie spędziłaś poprzedni rok i życzę Ci tego samego w 2016 :D A no i gratuluję statystyk bloga.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać, Twój rok był udany i spędziłaś go owocnie. Statystyki są świetne, gratuluję. Widać, że rozwijasz się na blogu ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje na pewno nie takie jakie chciałam ale nie jest najgorzej :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Super, że ten 2015 udał Ci się! Jeśli chodzi o mnie, to mogłoby być lepiej :(
    Najlepszego! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz naprawdę super statystyki!I mam nadzieje że 2016 będzie tak samo niesamowity jak 2015


    http://polishprincesskinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepięknego bloga, obserwuję. Życzę Ci, aby 2016 był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi sie wyglad Twojego bloga :) Super piszesz :)
    Świetne podsumowanie :) Trzymam kciuki aby rok 2016 był lepszy od poprzedniego ale gorszy od 2017 ! I aby imprezka w tym roku była jeszcze bardziej mega. :)
    Widać że sie nie nudziłąś na w poprzednim roku ;) I właśnie o to chodzi :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku bardzo mi się podoba :).
      Dziękuje Nawzajem

      Usuń
  10. Widac ze twój blog był super mój niestety nie zupełnie :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia na blogu jak i również cały blog super wyglądający. Podsumowanie świetne życzę Ci kolejnych takich supii wakacji jakie miałaś w 2015 i żeby 2016 był jeszcze lepszy ;) pozdrawiam Alex

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne podsumowanie :) Życzę większych sukcesów z blogiem w 2016 :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe podsumowanie, u mnie też możesz znaleźć taki post. Również ładny design :)
    natalciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. na blogu - podsumowania nie robiłam, natomiast zrobiłam je ''na kartce''
    2015 był dotychczas najlepszym rokiem w moim życiu ;) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo ♥♥
    zapraszam wszystkich na rozdanie !! http://dariabloger09.blogspot.com/2016/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że przez wakacje mieszkałaś dosyć blisko mojego miasta :) Jestem bardzo ciekawa jaką idolkę swoją spotkałaś. Szkoda, że nie dodałaś z nią zdjęcia.
    http://agnieszka--wygladala.blogspot.com/2016/01/zima.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że wakacje miałaś jak najbardziej udane i super, że poznałaś nowe osoby! Bardzo Ci gratuluję ładnych "wyników" swojego bloga i życzę więcej sukcesów! :)
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images