Zmiany na blogu- nowy blog, nowa ja ?

07:51

                 


Cześć Kochani


Witam was po *remoncie* bloga.

Czuję,że to nareszcie mój blog. Design,który wykreowałam z Wiktorią jest niesamowity i jestem z niego bardzo zadowolona. Nie wiem jak u was ale u mnie opadło ciśnienie związane z ocenami na pierwszy semestr .Moje oceny nie są zadowalające ale dam rade przeżyć drugi semestr będzie o wiele lepszy chyba pod każdym względem: ocen, spotkań, imprez itd.

Nie długo zaczynają mi się ferie właściwie już w tym tygodniu bo od 30 stycznia (niedzieli) do 15 lutego ( poniedziałku ). Nauczyciele wyczuli, że będziemy mieć za dużo wolnego i wpadli aby po feriach zrobić nam masę kartkówek, sprawdzianów i odpytywań na wyrywki.
Jednak cały czas nie można narzekać i napiszę wam, że ferie mam zaplanowane od A do Z chociaż nie zabraknie spontaniczności, wypadów z przyjaciółmi,zwiedzania czy chociażby luźnych dni.
Mam nadzieję, że wszystkie plany dotyczące ferii wypalą bo są na prawdę super i nie będę się nudzić.

Wracając do tematu...
Zawsze brakowało mi tego "czegoś" w moich blogach, postach,zdjęciach nawet często bywało,że mi się nic nie podobało na moim blogu.
Teraz po pewnym czasie mogę stwierdzić,że po pierwsze brakowało mi pasji, dobrego sprzętu i wprawy.
Właśnie pasji czegoś takiego co by powodowało, że wszystko bym uwielbiała w swoim blogu nadal bym nad nim pracowała, powracała, doprowadzała posty do perfekcji...

Teraz spokojnie mogę napisać,że mój blog stał się takim jakim ja chciałam by się stał, zdjęcia, posty, design- za który dziękuje Wiktorii ( link do jej bloga- http://wikaablog.blogspot.com/ ).
Jestem zadowolona z tego jak mój mały pamiętnik wygląda, jak piszę, jakie zdjęcia dodaję.
Niczego nie żałuję nie żałuje że założyłam kolejnego bloga bo wiem, że to on jest tym właściwym na którym zostanę przez najbliższy czas.

To prawda nowy blog, nowa ja !.
Zmieniam się mam do tego prawo raz na lepsze a czas na gorsze tak jak i mój blog ale staram się być sobą zawsze i wszędzie. Komuś to może się spodobać a innemu nie.
Ktoś może lubić mój blog i wpadać na niego często a inna osoba nie lubi go.
Nie jestem w stanie zadowolić wszystkich nikt nie potrafi tego dokonać.
Najważniejsze że ja jestem z tego wszystkiego dumna i szczęśliwa.


Kochani mam nadzieję, że spodobał się wam mój post i do kolejnego jeśli podoba ci się zostań ze mną na dłużej i zaobserwuj bloga.
A wy macie jakieś plany na ferie?


You Might Also Like

33 komentarze

  1. ŚWIETMY POST BARDZO MĄDRY POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ze cieszysz się z nowego wyglądu ! Ja również teraz mam ferie i nie ukrywam ze mam dużo nauki ;/

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny design! Ja również już zaczęłam ferie. Mam nadzieję, że nadrobię wszystkie zaległości, a tępo jakie narzuciła mi w ostatnim czasie szkoła minie. Śliczne zdjęcia, u mnie już niestety nie ma śniegu.
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w wyglądzie twojego bloga, serio!
    jest boski :D
    fajnie ze masz zaplanowane ferie, ja mam dopiero za dwa tygodnie, mam nadzieje ze jakies plany mi sie jeszcze pokaza bo jak na razie to spontan, nie no, mam w planach przeczytac conajmniej 3 książki :D
    pozdrawiam i obserwuję bo bloga masz naprawdę super ;>
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi razem z Wiktorią długo nad nim pracowałyśmy:)
      Ojejku miło mi

      Usuń
  5. Powodzenia w blogowaniu! Zdjęcia są śliczne, tak samo jak wygląd bloga:)!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne masz zdjęcia, a co do nauki w ferie - znam ten ból. Mam 4 rozszerzenia i z każdego zadano mi jakąś długoterminową pracę. Ehh. Powodzenia
    http://nekoworlds.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny blog!!! Również zaczęłam feriee!! *.* Dodałam Cię do obs: )


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga, jest taki minimalistyczny :D Poza tym uwielbiam takie czarno-białe blogi :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mogę porównać nowego wyglądu z twoim starym ale przyznam, że terazźniejszy zachwyca! :D Jest bardzo minimalistyczny. :) Ja niestety już kończę ferie, ale i moi nauczyciele chcieli nam nie pozwolić wykorzytsac ferii do końca i dali na te dwa tygodnie pełnoz adania, wypracować, prezentacje. :C Życzę udanych ferii. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie widzialam poprzedniego bloga, ale ten wyglad bardzo mi sie podoba. Co do pisania postow. Masz racje przede wszystkim Ty musisz byc zadowolona z tresci jaka nam chcesz przekazac. Wiadomo nie kazdemu sie spodoba, bo wszyscy mamy inne gusta. Powodzenia w dalszym blogowaniu i oby plany na ferie wypaliły.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że udało Ci się stworzyć takiego bloga, jaki jest odwzorowaniem Ciebie. Moje ferie też zaczynają się wtedy, kiedy Twoje. Ja jednak nie mam ich jeszcze zaplanowanych.
    Zapraszam do mnie!
    http://itsonlyme125.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ♥♥

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny design! Ja właśnie kończę ferie, świetne zdjęcia!
    Imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam wcześniejszego wyglądu bloga, ale teraz bardzo fajnie wygląda! Lubię taki minimalizm, bez zbędnego słodzenia i w ogóle :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wygląd, postarałyście się! Zdjęcie też mi się podobają, są prześliczne ;)
    Fajny blog, więc obserwuję :D
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wygląd bloga, zazdroszczę :D
    Cudowne zdjęcia. Mi się właśnie ferie kończą :(
    Życzę miłych i udanych ferii <3
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny design, bardzo w moim stylu :)
    Ja swoje ferie zaczynam jako ostatnia, ponieważ 15 lutego.
    *mała poprawka* zrobiłaś błąd - 31 to niedziela, a 14 lutego też ;)
    Pozdrawiam
    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poprawkę już jest prawidłowo :) !.

      Usuń
  18. Śliczna jesteś. <3 Niesamowity design, też muszę coś zmienić. :)

    http://polishqueens143.blogspot.com/2016/02/liebser-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Mało osób pozostaje sobą wśród tyyylu otaczających ludzi. Gratulacje pięknego bloga, nowych pomysłów, życzę dużo wspaniałych chwil podczas "nowego" blogowania. :-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Fantastyczny blog... Na prawdę jest cudny... a jego wygląd ? Po prstu wspaniały ... Mam tylko pytanie ...któryto styl ... bo szukam i szukam jakiegos fajnego a z tego co wiem to i Angelika ( littlemooonster96) tez taki ma i jestem ciekawa .... ?
    OBSERWUJE <3
    Pozdrawiam
    alicestyle76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie wiem ja inspirowałam się Olą Sidorowską, Wiktoria pomogła mi dopasować ten design który ja chciałam :)

      Usuń
  21. bardzo mi sie podoba twoj blog tak samo i zdjecia cudne :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny i przyjemny post :) Zdjęcia cudowne, a blog rewelacyjny! :D
    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nowy wyglad bloga jak najbardziej na plus
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że wracasz! Super design ♥
    Obserwuję :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też zmieniłam właśnie swój wyglad bloga bardzo mi się podoba :)
    Twoj wygląd też jest cudowny :)
    Swoje ferie skonczyłam wczoraj dziś pierwszy dzień szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo...jak ja tesknie za feriami!
    chyba pora odswiezyc posty haha? :)
    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fakt , design świetny, zdjęcia również :)

    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wygląd bloga, nie jest przesadzony ale cenię minimalizm :D
    zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images