Każdy powinien mieć marzenia, nawet żałośnie nie realne.

10:04








Hejka kochani coś czuje,że niektórzy zapomnieli o moim istnieniu tak jak i o moim blogu.
Faktycznie nie mam czego się dziwić dawno mnie tu nie było...
Nadrabiam zaległości i powiem wam, że mam dużo do nadrobienia.
Bardzo długo zastanawiałam się nad nowym postem...
Stwierdziłam, że najlepszym pomysłem będzie trochę zmotywowanie was do spełnienia swoich marzeń, celów.



Niewinnie zaczyna się od młodszych lat kiedy naszymi marzeniami były zabawki wysilając się prosząc rodziców dostawaliśmy wymarzoną rzeczą, jednak gdy stawaliśmy się coraz starsi nasze życzenia  były większe: domek dla lelek, nowy rower, remont pokoju, pójść na koncert swojego idola.
Nie zawsze rodzice spełniali nasze pragnienia bo kto będzie spełniał ich?
Starali się zadowalać nas nowymi prezentami przy tym spełniając nasze najskrytsze marzenia,jednak nie są w stanie do samego końca nas zadowalać chociaż na pewno by tego chcieli bo kochają nas bardzo mocno.
Wiek kiedy ma się naście lat nie jest tak kolorowy jak dziecięcy ale nas najwięcej uczy.
Poznajemy prawdziwy "smak" osiągniętych celów wyznaczamy je wysoko to są nasze ambicje!
Myślimy inaczej niż w młodym wieku kiedy naszym osiągniętym celem było dostanie lalki za bardzo dobre zachowanie w szkole.
   Mierzymy wysoko naszym pragnieniem  jest np.spotkanie z idolem,chodzenie na koncerty naszych idoli,
 spędzenie fajnych wakacji na wyspach tropikalnych czy chociażby zapracowanie na pasek na świadectwie.
Gdy osiągniemy nasz zamysł jesteśmy dumni z siebie,zadowoleni i mamy motywację do dalszego działania i próbowania realizowania dalszych ambicji.

Kto nie marzy ?

Każdy przyzna mi rację kiedy napiszę, że wszyscy mamy jakieś swoje pragnienia,potrzeby.
Staramy się je realizować..
Ktoś mógłby się spytać jak?
Według mnie musimy wyznaczać wysoko swoje ambicje i nie obarczać nimi swoich rodziców tylko siebie samych to ma być nasza przyjemność a jeśli je spełnimy to i rodzicom na pewno pojawi się uśmiech na twarzy.
Możesz planować podam przykład chcesz mieć ładną sylwetkę i wyrzeźbiony brzuch biegaj codziennie po piętnaście minut i następne piętnaście przeznacz na ćwiczenia brzucha powtarzaj te czynności co dwa dni, ogranicz słodycze a "przeżuć" się na niektóre owoce, myślę że po miesiącu będziesz widziała/l efekty.
Nasze ambicje są po to abyśmy to My mogli je spełniać i widzieć jak przyjemnie się to robi.Przejdźmy teraz do drugiej strony jaką jest to abyśmy wymagali od siebie dużo ale nie przesadzajmy.
  Nie można się zapędzać na każdą rzecz w końcu trzeba sobie  ciężko zapracować, a to wymaga czasu i cierpliwości. Jeśli jesteśmy w czymś dobrzy i bardzo tego chcemy, to prędzej, czy później,  zostaniemy docenieni.
Zbyt wysokie mniemanie o sobie i pewność siebie czasem okazuje się zgubne. Nawet, jak piszesz bloga i go usuniesz świat o tobie prędzej czy później zapomni. Są tysiące osób, które bardzo chętnie zajmą twoje  miejsce i czekają tylko na to abyś się potknął/potknęła.
Dążenie do celu je
st cudowne i bardzo motywujące , ale tylko wtedy, kiedy znasz swoją wartość i potrafisz dążyć do wybranego przez siebie kierunku. Nie, kiedy uważasz, że jesteś lepszy od wszystkich i możesz wszystko.


"Mąż musi umieć znieść klęskę. Każdy głupiec potrafi cieszyć się ze zwycięstwa, ale w życiu ponosi się też porażki.”


Jarosław Grzędowicz, Pan Lodowego Ogrodu Tom III

"Naszą największą słabością jest poddawanie się. Najpewniejszą drogą do sukcesu jest zawsze próbowanie po prostu jeden, następny raz."
Thomas Edison

To chyba tyle co chciałabym napisać w tym poście.
W komentarzu napiszcie jakie wy macie
ambicje do zrealizowania!

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ojeeej świetne ferie miałaś!! Zazdroszczę wyjazdu do Paryża! Zawsze chciałam tam pojechać :3


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie czytałem tak mądrych rzeczy na blogu, mają ambicją obecnie jest zdać maturę na dobrym poziomie :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju miło mi :)Życzę powodzenia w realizacji swojego celu :)

      Usuń
  3. Super post :) według mnie każdy powinien mieć marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. te cytaty sa akurat bardzo na czasie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że każdy powinien mieć marzenia. Człowiek bez marzeń nie jest szczęśliwy! Żyjemy po to, aby spełniać marzenia. Ten post właśnie mi to uświadomił! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba każdy człowiek o czymś marzy, żeby jeszcze te wszystkie marzenia mogłyby się spełnić. Ja także mam kilka bardziej lub mniej realnych, ale staram się powolutku je spełniać.
    http://modaialex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze napisane! Kazdy ma swoje jakieś cele, pragnienia, marzenia do których mierzy i to od nas zalezy, czy spełnią się nasze cele :)
    Świetne zdjęcia :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega spodobał mi się post. Każdy może marzyć, a od nas zależy xzy te marzenia się spełnią.

    http://cvtepastelday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenia to coś, co odciąga nas od (często) szarej czy trudnej rzeczywistości!
    Muszę przyznać, że kilka marzeń już spełniłam, ale lista jest baaardzo długa więc...

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim marzeniem jest pracowac jako trener sporty :) Jestem kapitanem szkolnej drużynie,mam dużo pucharów,medali itp.Mam nadzieję ża każdy spełni swoje marzenia i ty również :**
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisałaś! Marzenia faktycznie zajmują jakieś miejsce w życiu każdego z nas. Nawet jeśli nic nie robimy w ich kierunku, tylko czekamy, aż same się spełnią. Często mierzymy zbyt wysoko i po prostu nie dajemy rady. Wystarczy krok po kroczku, a dojdziemy do celu. Życzę ci powodzenia, w spełnianiu wszystkich twoich marzeń :D

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że marzenia to jedna z najważniejszych rzeczy u ludzi. Zgadzam się, że nie powinniśmy zadręczać rodziców naszymi zachciankami.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam, obserwuję oraz życzę miłej nocy!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno duzo sie napracowalas, aby napisac taki motywujacy post. Masz racje, nalezy dazyc do celu, a nie narzekac i stac w miejscu. Zgadzam sie rowniez z tym, ze nie mozemy zbyt obarczac rodzicow naszymi zachciankami. Mysle, ze jezeli sam ktos zapracuje na jakas wymarzona rzecz to satysfakcja jest duzo wieksza.
    Przepieknie wyszlas na zdjeciach! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Rzeczywiście taki post jest na prawdę trudno utworzyć i zebrać wszystkie myśli w jedną zgraną całość ale wystarczy krok po kroku powoli pisać z sensem :). Dziękuje za tak miły komentarz, na pewno wpadnę na twój blog :)

      Usuń
  14. Powiem Ci tyle - idealny post! Mam wiele marzeń i chodz wiem, że niektóre nie są realne to wierze, że kiedyś uda mi się je spełnić. Za Ciebie również trzymam kciuki! Piękne zdjecia ❤

    Zapraszam do mnie:
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images